Суб’єктам господарювання – сервіси Електронного кабінету
Мостиська ДПІ нагадує суб’єктам господарювання про переваги використання сервісів податкової служби, зокрема сервісу Електронний кабінет (https://cabinet.tax.gov.ua/), який є інформаційно-комунікаційною системою, що створена для забезпечення реалізації платниками податків та державними органами своїх прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України, в електронному вигляді.
У приватній частині Е-кабінету для суб’єктів господарювання функціонують сервіси:
- реєстраційні та облікові дані;
- доповнення облікових даних інформацією про види діяльності (КВЕД);
- дані про об’єкти оподаткування;
- інформація про стан розрахунків з бюджетом;
- листування з органами ДПС;
- надсилання в електронному вигляді сервісних запитів за встановленими формами та отримання інформації;
- подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС, пенсійного фонду та статистики;
- перегляд та друк раніше поданої звітності;
- перегляд вхідних/вихідних документів (квитанцій про приймання та обробку податкової звітності, інформаційних повідомлень, кореспонденції тощо);
- надання згоди на отримання контрагентом інформації про себе;
- надання згоди на отримання банківською установою інформації про податковий борг;
- податковий аудит (критерії ризику);
- доступ до сервісів Е-ПДВ, Е-акциз;
- РРО/ПРРО;
- доступ до Єдиного рахунку;
- доступ до реєстрів, отримання інформації з реєстрів;
- інші електронні сервіси та корисна інформація.
Платники ПДВ в приватній частині Електронного кабінету мають можливість:
- реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН;
- доступу до даних ЄРПН;
- подання в електронному вигляді повідомлень, скарг на рішення Комісії ДПС про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН;
- доступу до сервісів системи електронного адміністрування ПДВ (СЕА ПДВ): розрахунок суми перевищення та результату порівняння даних податкової звітності з ПДВ та ЄРПН; перелік операцій, зареєстрованих в СЕА ПДВ; перелік всіх операцій з ПДВ-рахунком (тип транзакції, загальна сума поповнення рахунку, списання коштів з рахунку, заборгованість тощо);
- доступу до аналітичних сервісів системи автоматизованого моніторингу відповідності податкової накладної/розрахунку коригування оцінки ступеня ризиків: показник D (навантаження за останні 12 календарних місяців); показник P (сума ПДВ, зазначена у зареєстрованих податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН у звітному періоді); показники Позитивної податкової історії (ППІ); інформація щодо відповідності платника ПДВ критеріям ризиковості.
Сервіси для платників акцизного податку:
- реєстрація акцизних накладних/розрахунків коригування в ЄРАН;
- доступ до даних ЄРАН;
- сервіси системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового: перелік операцій, зареєстрованих в СЕА РПСЕ; перелік всіх операцій з ПДВ-рахунком (тип транзакції, загальна сума поповнення рахунку, списання коштів з рахунку, заборгованість тощо); перелік акцизних складів та інформації щодо обладнання акцизного складу; результат зіставлення показників обсягів обігу спирту етилового.