Заяви ф. № 1ДР та № 5ДР можна подавати через Електронний кабінет, розміщений на офіційному вебпорталі ДПС
Мостиська ДПІ інформує чат-бот «InfoTAX» Державної податкової служби України надає можливість зареєстрованим користувачам отримувати через месенджери Telegram та Viber актуальну інформацію про себе: стан розрахунків з бюджетом, реєстраційні та облікові дані, результати обробки документів, нагадування про необхідність подання звітності та сплати податків.
Перегляд інформації здійснюється за допомогою меню.
У вкладці меню «Особовий рахунок» можна переглянути дані стану розрахунків з бюджетом щодо податків та зборів (вибір особового рахунку здійснюється із запропонованого списку), інформацію про борг за узгодженими податковими зобов’язаннями, про залишок несплаченої пені, переплату та інформацію про зобов’язання за податковою звітністю, термін сплати яких не настав.
У вкладці меню «Інфо» розміщено податковий календар, дані про отримані квитанції.
Вкладка меню «Облікові дані» надає можливість переглянути реєстраційні дані, дані про об’єкти та рахунки платника податків.
У вкладці меню «Накладні» відображається інформація про отримані та видані податкові накладні/розрахунки коригування за поточний та попередній місяці (останні 100 записів), дані аналітики – показники «D» та «P» (розраховані відповідно до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 N 1165), критерії ризиковості, дані позитивної податкової історії (показники ППІ).
Вкладка СЕА ПДВ надає можливість отримати інформацію про суму, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в ЄРПН) та суму залишку на Казначейському рахунку платника ПДВ.
Вкладка СЕА РПСЕ надає можливість отримати інформацію про суму, на яку платник податку має право зареєструвати акцизні накладні та суму залишку на Казначейському рахунку платника СЕА РПСЕ.
Також передбачено можливість передзаповнення звітності для платників єдиного податку, перехід до сплати податків у «два кліки», оповіщення про виникнення податкового боргу, а також про можливість виникнення податкового боргу у разі несвоєчасної сплати.
На сьогодні «InfoTAX» надає близько 20 сервісів.
Для доступу до сервісу користувачу необхідно мати електронний підпис або бути зареєстрованим клієнтом одного з українських банків.
Для підключення чат-бота необхідно у відповідному месенджері (Viber, Telegram) знайти InfoTAX, в якому перейти за посиланням до Електронного кабінету для ідентифікації та завершення налаштування нового сервісу.