Мостиська міська рада

Львівської області

Підсумки формули Нової української школи

Дата: 04.06.2019 09:59
Кількість переглядів: 89

31 травня відбулася творча лабораторія «Підсумки формули Нової української школи». Участь у заході взяли вчителі Мостиської об'єднаної територіальної громади, які протягом поточного року навчали першокласників за новим державним стандартом початкової освіти, за програмою Нової української школи, залучивши учителів 4 класу, бо саме вони у 2019-2020 році будуть працювати, навчати по-новому.

Обрали маршрут "НУШ у закладах загальної середньої школи Мостиської об'єднаної територіальної громади": Пнікутський НВК, Буховицький ЗЗСО I cтупеня, Стілецький НВК, Арламівськоволянський ЗЗСО I-II ступенів, ОЗ «Твіржанський ЗЗСО I-IIIступенів – ЗДО».

Метою поїздки було вивчення особливостей організації освітнього середовища: середовище, що належить дітям…

Відповідно до загальної мети освіти, місією початкової школи є різнобічний розвиток особистості дитини відповідно до її вікових та індивідуальних психо-фізіологічних особливостей, формування в неї загальнокультурних і морально-етичних цінностей, ключових і предметних компетентностей, необхідних життєвих і соціальних навичок, що забезпечують її готовність до продовження навчання в основній школі, життя у демократичному суспільстві.

Досвідом роботи обмінялися педагоги НУШ Ягело Іванна Романівна (Пнікутський НВК), Дутко Марія Володимирівна (Буховицький ЗЗСО I ступеня), Матуш Марія Збігнєвна (Стрілецький НВК), Ковальчик Галина Степанівна (Арламівськоволянський ЗЗСО I-II ступеня), Петрага Марія Дмитрівна (ОЗ»Твіржанський ЗЗСО I-III ступенів-ЗДО). Кожен із вищеназваних учителів презентував освітнє середовище, у якому навчалися першокласники.

Підсумки, обговорення проводили на базі ОЗ «Твіржанський ЗЗСО I-III ступенів – ЗДО».

Начальник відділу освіти, культури і туризму, молоді та спорту міської ради Валентина Чернега розкрила питання «Виклики, що стояли, стоять перед початковою школою, чинники якісної початкової освіти».

Очільник відділу зазначила, що провідна мета освітньої реформи - це підвищення якості освіти.

КЛЮЧОВІ КОМПОНЕНТИ ФОРМУЛИ НОВОЇ ШКОЛИ:

- новий зміст освіти, оснований на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві;

- умотивований учитель, який має свободу творчості й розвивається професійно;

- наскрізний процес виховання, який формує цінності;

- педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками;

- орієнтація на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм;

- нова структура школи, яка дає змогу добре засвоїти новий зміст і набути компетентності для життя;

-сучасне освітнє середовище, яке забезпечить необхідні умови, засоби і технології для навчання учнів, освітян, батьків не лише у приміщенні навчального закладу.

З презентацією «Путівник по державному стандарту початкової освіти» виступила Марія Бішко, методист відділу освіти, культури і туризму, молоді та спорту міської ради.

Питання «Виклики НУШ у ЗЗСО Мостиської ОТГ. Що зроблено і як?» підсумувала тренер НУШ-учитель 1 класу ОЗ «Мостиський ЗЗСО № 1 I-III ступенів» Люба Г.М.

Учителі 1 класу 2019-2020 н. р. Нової української школи: Шеремета Наталія Анатоліївна, Сидорак Марія Омелянівна, Похила Галина Богданівна (ОЗ «Мостиський ЗЗСО №1 I-III ступенів»), Городечна Марія Мирославівна (Раденицький НВК) ,– підсумували «ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА: СЕРЕДОВИЩЕ, ЩО НАЛЕЖИТЬ ДІТЯМ», а саме:

- Компетентнісний підхід до навчання. Новітнє розуміння компетентнісного підходу загалом і ключових компетентностей:

• Державний стандарт початкової освіти (2018 р.);

• Типова освітня програма початкової освіти, розроблена під керівництвом Р. Б. Шияна (2018 р.).

• Календарно-тематичне планування

- Інтеграція: тематичний і діяльнісний підходи

- Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів:

- Мета і цілі оцінювання у сучасній школі

- Основні аспекти процесу оцінювання

- Технологія портфоліо

- Співпраця з батьками

- Основні поняття: інклюзивна освіта, діти з особливими освітніми потребами. Особливості організації освітнього процесу.

Питання «Реалізація ідеї Нової української школи» розкрила Шарван М. В., заступник директора з освітньої роботи ОЗ «Мостиський ЗЗСО №1 I-III ступенів».

Формула Нової української школи у Мостиській об’єднаній громаді розв’язана, тому що найціннішим результатом початкової освіти в особистісному вимірі є здорова дитина, мотивована на успішне навчання, дослідницьке ставлення до життя; це учень/учениця, які вміють вчитися з різних джерел і критично оцінювати інформацію, відповідально ставитися до себе та інших людей, усвідомлювати себе громадянином/громадянкою України.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора