Як спростити життя мешканцям Мостиської територіальної громади за допомогою Реєстру територіальної громади
Реєстр територіальної громади (далі РТГ) — це база даних, призначена для зберігання, обробки та використання інформації відповідно до вимог законодавства України для обліку осіб, які проживають на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Якщо простіше, це інформація про осіб, місце проживання яких зареєстроване на певній території. Основним завданням сьогодні є наповнення РТГ актуальною інформацією.
На даний момент, відповідно до Законів та нормативно-правових актів, реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання осіб здійснюється Органом реєстрації (це виконавчий орган сільської, селищної або міської ради відповідної адміністративно-територіальної одиниці, який в тому числі створює, веде та адмініструє РТГ). Відповідно, для здійснення обліку міграції населення та встановлення точної кількості осіб, що проживають на певній території, виявлення основних шляхів їх переміщення було запроваджено автоматизовану систему — РТГ, основна ідея якої спрямована на створення єдиного інформаційного простору та передумов для переходу на електронний документообіг.
Основне призначення Реєстру територіальної громади — облік населення, яке проживає на даній території. Це надасть можливість перевірити факт реєстрації чи зняття з реєстрації місця проживання особи за адресою в межах обслуговування Реєстру, адже часто для отримання тієї чи іншої послуги потрібно отримати паперовий документ про підтвердження місця реєстрації.
На основі поданих документів мешканців Мостиської територіальної громади, до Реєстру буде внесена наступна інформація:
- прізвище, ім’я (усі власні імена), по батькові;
- дата та місце народження;
- відомості про громадянство;
- місце проживання/перебування;
- дата реєстрації місця проживання;
- інформація про попереднє місце проживання;
- дата зняття з реєстрації місця проживання;
- унікальний номер запису в Реєстрі (якщо така інформація внесена до паспорта громадянина України);
- прізвище, ім’я та по батькові представника (якщо він діє від імені особи) та відомості про документ, що посвідчує повноваження представника тощо.
Документи від мешканців Мостиської територіальної громади приймаються у відділі «Центр надання адміністративних послуг» Мостиської міської ради за адресою: м. Мостиська, вул. Грушевського, 3 тел. 0985656117. Також кожен зможе отримати від адміністратора ЦНАП консультацію про перелік потрібних документів для внесення даних в Реєстр територіальної громади.
З повагою відділ «Центр надання адміністративних послуг».